miercuri, 17 august 2011

Clip of the day - You and I - new clip by Lady GaGa

     Ei bine  , in caz ca va intrebati ce mai face a noastra Lady GaGa , am noutati ... acum cateva ore tocmai a avut lansarea celui de al patrulea extras de pe albumul " Born This Way "  , iar criticii il descriu ca pe un videoclip senzational .
    In noul clip Gaga isi promoveaza alter-ego-ul , un barbat pe care il cheama Jo Calderone , personaj ce a aparut pentru prima data in Vogue Homme Japan , cat si un alt alter-ego , sirena Yuyi care traieste o poveste de dragoste alaturi de un pamantean .

    Despre clip GaGa declara ca " "Ideea principala a clipului este aceea ca eu strabat pe jos distanta dintre New York si Nebraska pentru a-mi recastiga iubitul. Vin fara bagaj, fara nimic... Sunt doar eu; gleznele mele sangereaza si am iarba pe talpa pantofilor. Am un outfit surprinzator, intr-un stil tipic new-york-ez "


       

     Cum vi se pare clipul ?                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus