joi, 31 octombrie 2013

Parte din povestea Starbucks



Prima oara am pasit intr-o cafenea Starbucks in calitate de client.

Era cafeneau din Bucuresti Mall si ca si alti zeci de oameni mi-a placut atmosfera de acolo, mi-au placut serviciile si nu in ultimul rand mi-a placut cafeau de acolo.

Am devenit un client atat de fidel, incat, poate uneori nu aveam bani (stim cu totii cum este perioada aceea dinnaintea salariului) insa faceam tot posibilul de a-mi atisface "mica mea placere nevinovata de fiecare zi".

Fiecare zi incepea cu o cafea de la Starbucks si, parca, fiecare zi devenea mult mai optimista si mai zambitoare dupa ce imi luam doza zilnica de Starbucks.

Cu timpul orice inceput de zi incepea pe terasa sau in cafeneau Starbucks, fie ca era vorba de Bucuresti Mall, Plaza Romania sau Baneasa Shopping City si daca stau acum si ma gandesc Starbucks deveni-se o parte din mine, dupa casa si locul de munca, cafeneau avea sa devina al treilea loc important din viata mea.

Acum dupa atata timp am trecut de partea cealalta a baricadei, din client am devenit partener, caci da la Starbucks oamenii nu sunt colegi, sunt parteneri.

Pot sa va spun ca la Starbucks lucrurile se misca ca intr-o mare uzina sau daca vreti sa facem o comparatie ganditiva la Starbucks ca la un ceas mecanic, un ceas in care fiecare rotita isi are rolul bine definit.

Eun drum nou pentru mine, un drum in care voi avea multe de invatat, un drum pe parcursul caruia imi voi testa noi limite si sper eu ca le voi depasi cu brio.

Ce mi-a placut in prima zi ... in primul rand ca ziua de lucru incepe cu o cafea, o cafea ce am putut sa mi-o prepar eu singur ... parca eram un copil mic ce primea noi jucarii ...

Mai mi-a placut faptul ca partenerii mei au avut rabdare cu mine si mi-au oferit tot sprijinul.

Am invatat multe lucruri azi, de la faptul ca toata apa folosita la prepararea bauturilor este purificata pana la uriasa masina de facut cuburi de gheata, cuburi de gheata ce sunt tratate steril pentru a nu capata o anumita bacterie ce ne provoaca infectii in gat.

Asa cum spuneam si mai devreme o sa am multe lucruri folositoare de invatat ... si voi face tot posibilul pentru a le invata.

Asadar, incepand de azi, voi incerca ca cel putin o data pe saptamana sa vin cu povesti din "uzina" Starbucks.

Ce am mai invatat nou, ce se mai ntampla pe acolo si ce am mai descoperit.

Este o experienta si sunt sigur ca o sa fie ceva foarte fain.

Va urma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus